En blogg till...

publicerat i Allmänt;
 
 
Ja, här kommer ytterligare en blogg som handlar om resan med IVF... Kanske kommer inte denna blogg att skilja sig så mycket från de andra fantastiska bloggar som skrivits om barnlöshet och IVF. Då ju dock detta i bästa fall ändå bara är en tillfällig resa för de flesta, så är det så många av er underbara människor som valt att dela med sig, som nu är lyckliga föräldrar. Så jag upplever att det i dagsläget kanske ryms en blogg till. Dessutom är mitt behov av att nätverka, skriva av sig och få bolla tankar med andra STORT.
 
Så håll till godo, rekommendera gärna andra bloggar och allra helst - om du har en egen blogg, om du kan rekomendera något forum, tips för att öka fertilitet, råd för att dämpa bitterhet, laga brustna hjärtan osv.
 
Kram på alla er kämpande par där ute  och välkomna till min blogg.   
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Hej,

Tycker mycket om din lilla blogg. Fortsätt gärna. Jag startade nyligen också en liten blogg, men har inte hunnit lika långt som er. Kramen!

Svar: Hej Amanda, tack snälla! Ska absolut kika in på din blogg också. All lycka till er! Kram kram
Johanna

2:a kommentar, skriven , av Saga:

Jag är jätteglad att jag hittat till din blogg även om jag hoppas för er skull att ditt bloggande om ivf snart är över.
Kram

Svar: Tack snälla du!!! Kram kram
Johanna

Kommentera inlägget här :